en helt vanlig tisdag..

Ja, imorse steg jag upp 08.15 eftersom Lasse hade sagt dagen innan att vi skulle köra kl. 09.30. Gjorde i ordning gröt, fixade kaffe, fick igång lite skön musik och tja, så startade dagen.
Naturligt vis var ju Lasse lite försenad, men det var väl heller inget oväntat eller något som irriterade mig.

Sen var vi ut och körde en stund, runt här på skönsmon och södermalm och sen ner till stan. Där hoppade jag av vid Ego Hälsostudio och ÄNTLIGEN äntligen har jag lyckats lösa ett nytt träningskort. Mitt gick ut för snrat två veckor sedan, men jag har varit sjuk och sen har jag varit upptagen eller för trött. Idag är jag så trött så nu blir det väl ändå ingenting förrens på torsdag för imorgon är det ju kröning plus att jag ska käka med Natalie innan det. Och timmarna däremellan finns det inga pass, fast jag skulle visserligen kunna gymma däremellan. yes, det ska jag, good shit sherlock!

Ber om ursäkt också för att jag aldrig skrev igår. Det blev, liksom mycket annat, helt enkelt inte av. Igår fördrev jag iallafall dagen med att baka lussebullar hos mormor och sedan var jag med Eleni resten av dagen. En riktigt mysig och bra dag var det igår (:

Efter att jag kirrat Ego-kortet idag så var jag nere på körskolan. Nu är jag dessutom klar med alla faser utom Repetitionsfasen så nu får jag sitta och elta alltihopa om och om igen fram tills teoriprovet som jag har den 5 januari. (jag har aldrig riktigt förstått det där med att man inte ska berätta för folk när man ska skriva teoriprovet.) jag menar, jag törs faktiskt erkänna mina nederlag. (inte för att jag planerar att misslyckas) Sist men inte minst så var jag & fikade med Frida också handlade jag sista delen av julklappen till min Fredrik (: När vi var klara i stan skjutsade Frida hem mig och sen dess har inte mycket hänt..

Tänkte lägga mig i sängen nu och se en film (Friends with money), lägga in en snus, kanske ta en kopp kaffe och bara njuta. Njuta njuta njuta för att jag är ung och frisk och levande, för att imorgon är lucia, och för allt det jag har, och för framtiden!

sincerly yours, Therése.  ps. om någon utav er har ett jobb till övers kotakta mig är ni vänliga. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback