Long time no see

12.12

hey you guys!
ledsen att jag inte skrivit nu sen i tisdags, men bloggen har inte velat fungera när jag haft tid. så.. alltså..
updates: onsdagen började med att ja vaknadeo och hade jätteont i munnen (IGEN!!) så jag fick en akuttid hos tandläkaren för att fixa till den rackarns visdomstanden igen. hamnade hos samma karl jag var hos första gången jag hade problem, litar inte alls på honom. jag grät som en tok i onsdags när han skulle in och greja. jag avskyr verkligen att gråta sådär men det gjorde så ont.. jaja.. till nått roligare:  i onsdags var det också kröning av medelpads lucia och av oss som var med förra året var alla där utom Matilda som förmodligen blivit sjuk. Innan kröningen var jag & Natalie och åt på kinarestaurang och efter kröningen var vi på Waynes för kaffe, skitsnack och en del planning. However, Kröningen!! My God, vad vackert det var. det var verkligen kul att få sitta bland publiken i år och se allt från deras vinkel. Både Natalie och jag fällde en tår eller två när de sjöng "för den som vandrar i mörkret", suveränt tjejer!

i torsdags hade jag min första körlektion. det var riktigt skoj. jag bävade nog en aning inför det innan, men Mattias som ja kör med verkar kanon och på tisdag är det dags igen.

igår, fredag, jobbade jag på sjukhuset eftersom dom ringde in mig i torsdags. och jag hade sån tur så just precis den dagen som jag får komma in och jobba så är det julklappsutdelning också, så jag fick en jag med! en chokladask tror jag visst det var, belgisk choklad, mums! Efter jobbet tillbaks till tandläkaren där dom konstaterade att karln som pysslat om mig i onsdags var ett stolpskott mer eller mindre (känns ju lovande) iallafall så tog dom bort skiten och äntligen kan jag äta och prata som vanligt. sedan kom fredrik hem igår också, skönt! vi såg American Pie 5 (The Naked mile) hehe, vi har nog lika taskig humor båda två.. eller så är det bara jag.. sen såg vi en liten bit av The Break Up också men jag kände att jag behövde min skönhetssömn så efter ett tag gav vi upp.

nu har vi precis ätit lussebullar, druckit kaffe och myst på. ska snart iväg till Ikea / Ikanohuset och handla julklappar. skoj! hoppas jag hittar det jag vill få tag i, annars är jag så totaly outta ideas. jag hittar ju mest bara julklappar åt mig själv när jag är i stan och kikar ;P

Allting är ganska bra annars. ska kika på lite mer jobb till veckan. tänker lite på fredrik då och då också, den andra. längesen vi sågs nu, och det känns rädd konstigt. that's all folks! vi hörs mer under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback