shattered

00.35

jag kan inte sova. det bara snurrar runt i huvudet på mig. allting snurrar runt. Håller på att fixa naglarna. tänker lite på pappa och mina systrar. och livet. och dig. och på allt som inte blev som det skulle.

snart är det jul. två veckor. andra advent idag. året är 2006. helt sjukt vad livet går fort. tid, det är nog det som ger mig mest ångest av allt i hela världen. tid och närhet. när jag var liten  så visste jag precis vad jag ville ha i julklapp. - ända tills jag fick det.

jag trodde alltid att jag verkligen ville ha det jag såg. trots att mamma frågade om jag verkligen var säker och hon egentligen visste att jag inte skulle vilja ha saken när jag väl fått den så var jag fast besluten. När julafton kom och jag fick dockan/tröjan/whatsoever så hade mamma såklart rätt. jag ville inte ha den där dockan. jag blev jätteglad, tittade på den en kort stund och ställde den sedan på en hylla, men använde den aldrig. lekte aldrig med den. brydde mig aldrig om den mer.. En trofé.


- i want to make you feel beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback