sjyk!

sjuk.. igen! urtrist verkligen.  idag är jag hemma från jobbet i alla fall. det är väl lika bra det så jag inte blir dödssjuk i nyårshelgen. det går ju verkligen inte för sig (;

 poppar TINGSEK!!!! love it!! myser med älsklingsFlodo och går in mina nya helt underbart fina pumps. skofetishist?

fann en del kap i stan i tisdags på mellandagsrean också, det blev en vit asball rock 'n' roll  t-shirt med tryck, från Gina Tricot 49 kr, en grå långärmad typ basictröja från H&M 49 kr, en brun/sand färgad t-shirt med en stor tecknad bebis på från Zara. Sedan lite krimskrams som örhängen etc.

idag när jag ändå är hemma ska jag passa på att tvätta upp lite kläder inför stockholmsresan till helgen, pyssla lite med mig själv och sitta lite med körkortsteorin. inte långt kvar tills jag ska skriva nu ju. sedan ska jag upp till victoria (min äldsta syster) och fira henne och Sandra (min yngre storasyster) eftersom vicky fyller år idag och sandra fyllde år igår.

imorgon efter jobbet ska johanna fixa mitt hår på salongen inför nyår. hoppas bara jag hinner dit i tid, får försöka sluta lite tidigare helt enkelt.


v Fredrik backlund, 060526.. älskar dig baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback