This is me.. then / thursday ya'll

23.23

Änteligen tänker ni. ja, ibland gör jag det med. nu till exempel. jag tyckte nämligen också att det var dags för mig att samla alla mina utspridda diarys på ett och samma ställe. så här har ni mig. igen. som vanligt.

Ni som inte träffat på mig förut ska snabbt få lite updates innan vi börjar:

Namn: Therése
Boende: I egen lägenhet i lägenheten under mina egna föräldrar. Briljant va? (man slipper åtminstone hyran)
Född 1988. Student 8/6 2006, musikestetiska programmet Hedbergska. Därför -> Sång / Gitarr - all i am.
Började ett år tidigare i skolan, förlorade min biologiska pappa julen -95, har en hund, har en pojkvän (Fredrik, gick i samma klass under gymnasiet).

Har två X (har ett gäng till men bara två som fortfarande spökar.), 2 bästa vänner: Frida & Emelie (emelie och jag pratar inte för närvarandet, i värsta fall håller det i sig, i bästa fall älskar hon mig fortfarande.) Jobbar som simtränare för Sundsvalls simsällskap sedan 3 år tillbaka (tvingades själv sluta pga skador), jobbar dessutom sedan studenten som städerska åt Landstinget, söker nya jobb lite då och då och hopppas på det bästa. Bor i Grekland med världens härligaste gäng hela sommar 2007 (åker 9 juni). Funderar mycket på framtiden, mig själv, mina relationer.. tja.. funderar rätt mycket i allmänhet!
Älskar kläder/mode, inredning, smink, litteratur, musik, att samtala, uteliv, möta nya ansikten, resa.

Nu är ni nog mättade med information om what i'm all about. så nu får det räcka. (jo, en sak till. Jag har för vana att blanda allt jag skriver i både svenska och engelska.. så.. get used to it!)

Torsdag idag.

En tyvärr ganska intetsägande torsdag. Var ute och övningskörde med Lasse (för er som inte känner till mig sedan tidigare är det min "låtsaspappa"). Senare for jag med mamma in till stan, handlade en julklapp till min systerdotter Julia (ja, surprise. Jag har två halvsystrar också.) Köpte ett nytt puder själv. Sen gick jag upp och fikade hos Macke på City café innan det bar vidare till simhallen för jobb. Det var riktigt skoj idag, kidzen är för söta ibland. Dock lockade Stefan (som jag jobbar med) mig att gå ut imorgon, så nu står jag inför det ultimata och alltför återkommande dilemmat. Träffa pojkvän / fiesta ?


Idag fick jag även inbjudan till att gå och se årets Medelpads Lucia-gäng i kyrkan den 13:e december. Detta fick jag då eftersom jag själv var en av de 7 deltagarna förra året. those were the days, bland det roligaste jag gjort. Mycket mer har inte hänt, jo, duschen har pajat och jag har sett The League. Bra där!
Det var alltför idag, och jag lovar er att följande dagboksinlägg kommer vara mer känslor, drama och tumult och mycket mycket mindre fakta. Amen!

Ps. Tack Natalie, jag snodde idén om denna blogg av dig. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback