and life is like.. totally awesome!

22.34

- "Vinden har vänt.

Happening ya'll should get to share. Okay first of all..

1. Jag jobbar på för fulla muggar uppe på Rpk, och jag trivs som fisken i vattnet. Var det inte helt oväntat? Nej, i vissa fall upphör även jag att förvåna.

2. Jag har köpt lägenhet!! den ni ! I andra fall upphör jag dock aldrig att förvåna. Det är, however, en jättefräsch helrenoverad etta på 40 kvadrat på Högomsvägen. Flyttar in om ca en månad, - feel free to drop by.

3. Har nyss pratat med Fredrik, och han berättade att han skulle få hålla tal på Kadettbalen så han var jätteglad (: Han skulle även hålla "Talet till kvinnan" .. ännu en gång en sak som kanske inte var helt otippad.. hmm.. haha.

4. Datumet till balen är fastställt, 9 juni smäller det. I Pipiska muren på Kungsholmen. Efterfesten hålls på Café Opera, wonderful! Nu återstår bara ett ångestmoment, det kanske största av dem alla, att hitta DEN perfekta Klänningen.

5. Jag har bokat uppkörning. den 14 maj gör jag mitt första (och självklart förhoppningsvis - sista - försök. (oh yes, jag är väldigt öppen med sådana saker trots att man faktiskt kan misslyckas.)

Apart from that... well.. livet leker.. jag är bara helt jättelycklig (:

..Vad vore en bal på slottet? (:  To be continued / C.Bradshaw

image8 
Hemsön, midsommar 2oo6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback