high without ecstasy

20.46

- Ut med det gamla, in med det nya! Från och med nu tänker jag bara omge mig med människor som bryr sig om mig och vill mitt bästa. visdomsord: know your enemies.


På fredag åker jag till sthlm för att hälsa på Sofia (världens underbaraste kusin och vän som jag längtar efter som en galning), för att se Fredrik rida högvakten på H.S. Konungens födelsedag, samt jaga balklänning till Kadettbalen 9/6. Nu är det dessutom klart att jag får nycklarna till lägenheten 15 maj, så jag har redan börjat packa ihop lite här hemma!


Kommentarer
Postat av: Moytoy

haha men åååå vad fint =)

2007-04-24 @ 23:54:27
Postat av: emma strandh

haha är det den bilden där det står "diva" på halsbandet? ;P har för mig att du har skickat den till mig en gång... :P hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback