back in town

01.00

..Så var man tillbaka i Sundsvall igen efter tre dagar vid vackra Gransjön, Jämtland. Ett älskvärt återseende var elen och det rinnande vattnet. Passar på att snabb-blogga lite nu från jobbet. (Ja, just det. Jag är och jobbar natt. Heja!) Det blev however tre dagar med alldeles för lite sol, en aning för lite fiske, alldeles lagomt med skratt och en censurerad mängd alkohol och sång. Någon enstaka bild kommer läggas upp vid tillfälle. Men de riktigt smaskiga detaljerna lämnade vi i Jämtland. ("What happens in Vegas stays in Vegas")


På Fredag bär det av till Dyrån, Gnarp för att fira Lasses mammas 70-årsdag. Så vitt jag förstår kommer det att bli ett kalas utan dess like. Har pratat med F idag och det snackas om att han eventuellt ska haka på, vore sjukt kul!


Kanske kikar jag in igen vid gryningen med några visdomsord. Untill then - keep it low!

-"Jag kan motstå allt, utom frestelser - Oscar Wilde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback