gunwald is ze shit!

23.03


Blir en kort skrivning idag. Jobbat 7-16.30. var iväg med en pat. till Timrå några timmar, skönt att komma ut från avdelningen ett tag faktiskt, due to the fact that i love my co-workers. Efter jobbet kom jag hem och slocknade på sängen 2 timmar eftersom jag sov så sjukt dåligt inatt. Sedan tog jag en promenad, kom hem och myste ner mig i sängen med lite karra och en Beckfilm. Längtar som en galning till Köpenhamn den 24e aug. Har bokat tågbiljett till Stockholm också eftersom gänget väntar där nere vid flyget. Men jag åker ner redan den 22a och stannar nog kanske en vecka efter det att vi kommit tillbaka från Köpenhamn också. Tänkte passa på att ta mig lite semester. Välförtjänt semester. Samt få lite kvalitativ tid med alla jag längtar efter nere i vår kära huvudstad.


Det är nog dags att ta en dusch nu och sen mysa ner sig i sängen igen för det blir jobb imorgon också 7-16.30.
Uppdaterar lite om helgen imorgon, missa inte!

solklar vinnare;

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback