Put your hands up for Copenhagen

- The greatest city.

"Jesus" vad bra det var i Köpehamn! Värsta världsmetropolen, sjukt bra uteliv och galet bra shopping. Så nu frågar jag mig; varför bor vi inte i Köpenhamn? Träffade en massa helgalna sköna människor, sov 1.5 h på 2 dygn och ja.. jag clubbade 24/7! Den här låten spelade flitigt på favoritstället "In (La Hacienda)"  
Nik og Jay - I Love ya. Lyssna!!

Vi bodde på City Public Hostel, i dorms med typ 30 andra människor. Haha, det var riktigt kul faktiskt. Och det hade verkligen varit helt ovärt att bo på något annat vis eftersom jag som sagt inte spenderade mer än drygt 2 timmar där.

Igår hade vi 20-års lunch för Linda hemma hos Linnea. Det blev lite av en vin-lunch. Mycket trevligt kort sagt. Sedan hade vi middag här hemma med två japaner på besök. Och nej, det är ingen idé att jag ens försöker mig på att berätta vad dom hette. Efter en rätt så utdragen (dock trevlig) middag blev jag tvungen att rusa eftersom jag skulle hem till Chif och se film.

Jag visste att jag verkligen inte borde låtit honom välja film, men vad gör man inte? vi såg 300, som jag förövrigt redan sett tidigare och nej, jag tycker inte att den är bra. Men det var ju skoj att träffa Chif i alla fall så det var det värt!

Idag har det shoppats i stan med Linda. Jag har bland annat köpt världens kanske snyggaste väska på Topshop! Gjorde naturligtvis, som vanligt, av med för mycket pengar. Varför är jag så sjukt oekonomisk?
Har ingen Usb-kabel med mig så jag kan tyvärr inte dela med mig visuellt av min nya skönhet!

Ikväll blir det chill hemma med lite pyssel inför Lindas present. Men nu vill jag bara att torsdagen ska ta slut så det kan bli fredag och Lindas 20-årsfest på Stuvsta Källaren, är helt övertygad om att det kommer bli en riktigt grym kväll! Hoppas vi ses där! So long!

Delar med mig av några bilder från Köpenhamn. (Glöm inte kolla resten av bilderna på Facebook på mån. Och för er som inte redan har Facebook - Skaffa! Nu ! )

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback