tell me baby, what's your story?

23.05

Happ! Då var det ännu en gång bevisat. Min lediga dag och det har regnat och varit grått precis hela tiden. Kharma? Det blev en date med
Eleni på Coffee House tidigare idag. Med andra ord en fika istället för tröst-shopping. Minst lika bra! Vi hade hur mycket som helst att berätta för varandra. Helt sjukt vad mycket som hinner hända på så kort tid, hur mycket som kan förändras. Och ändå känns det på något vis som om dessa 9 veckor aldrig existerat, som om tiden bara flög iväg.

Dom ringde från jobbet tidigare idag och ville att jag skulle jobba imorgon 7-16.30. Jag var inte sen att tacka ja. work-o-holic? Synd dock att jag missar en heldag på Tranvikens beach med grabbarna grus. 

Har nyss varit  på en kvällspromenad längs ån. Galet fint ute, men ack så läskigt. Nånting dök (förmodligen en bäver?) och gjorde magplask. Det lät helt sjukt högt och jag sprang fortare än kvickt därifrån. Nu ska jag ta en varm dusch, kirra lite thé och avnjuta min sista fördärvade snus. (upptäckte inte förens nu att dosan snart är tom!) Kanske läsa lite ur Jackie Collins - Hollywoodfruar (den nya generationen). Vad vet jag? Natten är ung.

Carpe diem - carpe noctem. Love, Therése.


Kommentarer
Postat av: alex

Det är inte så svårt ändå. Carl fick hjälpa mig en gång, men nu kan jag själv ;)
Du måste ändra på massa koder. Det är lite svårt att förklara såhär..

Postat av: Mia

hurru.. vafan haru fixat lösenord på bilddagboken dn för? :P vill ju glo lite ;)

2007-08-14 @ 12:37:52
URL: http://dopad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback