the play pretend

Sagt och gjort!
Igår cyklade jag runt Alnö!! Tillsammans med Fredrik formligen flög jag fram på min (egentligen Johannas) Sjösala "Västanvind". Pappa sa att det är 4 mil runt ön, men jag tror väl kanske att det var 3,5 snarare. So anyways, trodde att jag skulle dö innan vi sparkat igång, men det var inte alls så farligt som jag trodde. Istället blev det en riktig kanondag. Hela grejen med detta var ju att jag och Fredrik skulle cyklat runt Gotland i sommar, men eftersom omständigheterna gjorde så att det inte blev av, hade söta Fredrik arrangerat detta.

Vi stannade i Hartungsviken och åt lunch också, det är så himla vackert där! Grabben hade gjort favoriten pastasallad med kalkon och dessutom Cashew-nötter till efterrätt, thumbs up! (:
Efter lite vila i sanden vid Hartungsviken cyklade vi vidare och var snart tillbaka där vi började.
"Vem kan segla förutan vind? vem kan ro utan åror? Vem kan skiljas från vännen sin, utan att fälla tårar?"

Nu däremot borde jag definitivt inte sitta här utan rycka mig i kragen och packa. Åker ju till Stockholm ikväll och sedan vidare till Köpenhamn på fredag för att slutligen landa i Stockholm igen och stanna där ännu en vecka. Tågen från Sundsvall går 18.11 och jag har inte ens börjat packa ännu!! Innan jag åker ska jag dessutom hinna med följande: In på banken och lösa ut en check, ta en fika med Madeleine samt äta middag hos mormor och morfar. Wish me luck !!
 

visar lite bilder från cykelturen igår (fredrik leker som vanligt på alla bilder, haha) :  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback