Året som gått..

Ju mer jag tänker på det. Desto mer inser jag hur framgångsrikt år 2007 har varit för mig, på alla plan. 2007 var året då jag tog körkort, köpte lägenhet, skaffade nytt jobb och gjorde slut med min pojkvän inom loppet av 3 månader. Allt gott som året innehöll, det bär jag med mig. Det som inte riktigt gick som det skulle, det lärde jag mig något av. Nu kan jag inte mer än hoppas på att år 2008 delar med sig av allt det bästa livet har att erbjuda.

innan vi öppnar dörren för det nya året tänker jag dela med mig lite mer av mig själv.

3 sanningar om mig

Jag är alldeles för van att alltid få som jag vill (och ja, jag vet att det inte är en av mina charmigare sidor)
Jag är egentligen inte så öppen som människor gärna uppfattar mig. (Jag är bara bra på att låtsas att jag är det.)
Trots att jag anser mig vara realist svävar jag gärna iväg ibland och är pinsamt naiv.

Årets mest minnesvärda händelse 2007

Lätt Köpenhamnsresan med Sofia, Carro & Dunja. out-fucking-rageous

Årets tråkigaste insikt

Att det inte alltid räcker med att älska varandra för att få ett förhållande att funka.

Årets mest minnesvärda flirt

Bartender-Majk i somras.

3 ord att summera år 2007

Känslosamt
Händelserikt
(Sjukt mycket fester, massor av nya möten och upplevelser)
Spontant (Diverse oplanerade Sthlms-trips, Köpenhamnsresan, samt bokandet av Asien 2008)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback