best night ever

Damn vad kul det var igår. Moa, Anton, Emanuel & Kalle var hos mig innan krogen. Moa lagade mat åt mig och grabbarna skrev sånger. Favoriten blev helt klart "Moa och Gaybjörnis" tillägnad Moa. har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår. I vanlig ordning blev det stadshuset senare. Och eftersom jag inte har några bilder därifrån så måste jag bara berätta att (Fan!) vad alla var snygga igår. Jag blir alldeles varm inombords. Whoever said Sundsvall wasn't cool? Heja!

Idag ser jag däremot ut som 7 svåra år. Är hysteriskt trött. Har inte ens ätit middag. Dagens näringsintag bestod av en näve chips och 2 pepparkakor. Ska nog krypa ner och se ett avsnitt av Gossip girls nu och hoppas på att lite skönhetssömn reparerar skadorna från gårdagen...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback