fatal insomnia

Också var klockan 01.04. och jag är inte ens i närheten av att somna. Sitter just nu i ett telefonsamtal med Peter som börjar närma sig en 2 h lång telefonkonferens. Det är tur det finns folk som är vakna när jag inte kan sova! Youtubar en massa bra musik samtidigt. Var ruskigt nära att klicka hem 3 st Zeppelin plattor samt ett samlingsalbum med Springsteen idag. Ligger fortfarande och drömmer om den där underbara pälsen.. well well, keep on dreamin' girl. Blev föresten Ett Öga Rött istället för Deck of Halls, insåg att ingen i min umgängeskrets skulle vilja se Ett Öga Rött med mig så jag passade på att se den medans jag var ensam.
Och på tal om ensam..
Jag är van att alltid få som jag vill.. och jag vet alltför väl att det inte är en utav mina charmigare sidor.. but still..
why isn't he calling?

image239

Kommentarer
Postat av: kotten

haha jag vet inte!! jag måste ha en text i pannan där det står skjut mig eller nåt :S

Postat av: Niccis

Haha gud så roligt! ;-D

2007-12-10 @ 00:18:22
URL: http://niccis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback