From hero to zero

Ja. Det är ungefär så det känns. Vaknade upp strax efter 11 och kände mig som den där låten vi fick sjunga i högstadiet med vår dåvarande musiklärare Jessika Falk. Den gick nånting i stil med "Tom kartong tom-tom kartong. tom kartong tom-tom kartong Aj-a-aj-aj Aj-a-aj-aj" Sa jag att vi gick i högstadiet?
image270
Det positiva är väl att jag åtminstone inte vaknade upp ensam. Fick med mig min vän Isabel hem igår eftersom hon inte hade skjuts hem till Skatan. Nä peops, jag måste nog vakna till lite med en kopp Indonesiskt grönt thé och återkomma med mer om gårdagen!

Kommentarer
Postat av: Frida

kanske den mest meningslösa sången in history.. alexander kyckling har mer budskap! använd cykelhjälm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback