Inflyttningsfesten i lördags..

Kom på att jag inte givit någon resumé eller något utlåtande av Elenis inflyttningsfest i lördags. Det blev en riktigt trevlig kväll. Jag och Eleni käkade middag tillsammans först, det blev  tacos. En stående klassiker. Vi fick lite qualitytime oss tjejer emellan innan de övriga gästerna kom. Det blev en samling riktigt sköna människor, en del gamla återseenden dessutom. Och lägenheten var imponerande mysig! Bilder från tillställningen dyker upp på bloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack själv babe! En mycket trevlig kväll :) Jag kom förbi på stadshuset alldelest efter du ringt, men då var du inte kvar, som det verkade iaf. Vi måste ta och ses något snart. Är dock bara ledig torsdag och jag har försökt planerat in så mycket som möjligt den dan. Men vi måste ses snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback