mellandagsstress!

Var på jobbet kl 8 imorse och inser väl på plats att jag inte börjar förens kl 9. Kan inte för min värld förstå varför jag i min kalender skrivit att jag jobbar 8-16 när jag uppenbarligen egentligen skulle jobbat 9-17. Jaja, det blev ju nästan bättre detta.

För sedan måste jag snabbt hem, hämta paket till syrran som fyller 32 år idag (Grattis!). Sedan in till stan och handla (försenade) julklappar till hennes kidz. Till Julia 8 år köper jag pärlor så hon kan göra egna smycken, men vad köper jag till Elias 6 år? Hjälp! Snabba tips mottages varmt!

image266


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är väl förmodligen för sent att komma med tips - men en fjärrstyrd inomhushelikopter gjorde stor succé hos en pojke i hans ålder hos en väninna.
Gott nytt år - nu tar jag lite blogglov igen till den 7 januari. Nu tävling under tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback