ramlar dåliga gatan fram

Efter jobb 10-21 igår så blev det en spontan utgång. Jag bestämde mig för att livet är för kort för att ligga hemma. Vi var några tjejer som grundade hos Malin inne i stan, dans dans dans. Stadshuset var givet, särskilt eftersom Malin jobbar där. Iklädd högklackade svarta mcstövlar, höga svarta jeans & en vit oversize t-shirt dansade jag mig igenom precis hela kvällen igår.

Söndag. Slackerdag. Hade kunnat ge nästan vad som helst för att få vara ledig. Istället poppar jag Guns 'n' Roses, sådär lagom högt, för att ladda inför det ofrånkomliga, jobb inatt.

I veckan planeras ett pepparkaksbak. Jag tänkte göra ett pepparkaks....slott!
Någon mer än jag med pepparkakbaksbegär som vill hooka?
image240

Kommentarer
Postat av: Eleni

Heey babe! Klart vi måste ses något. Synd bara att jag är världens mest upptagnaste människa just nu. Är ledig tisdag. Ska dock försöka hinna med allting som jag annars inte hinner med när jag jobbar. Om du inte tänker göra något speciellt fredag kväll skulle vi kanske kunna ha mys-snacka-dricka-te-kväll? Call me! Pyss

Postat av: Nora

Det är jag som har färgat ;) Blev rätt bra, men funderar på att göra de lite ljusare. Laddar upp bild ikväll skulle jag tro!

2007-12-11 @ 13:45:59
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback