Reagge / Ska på Stadshuset

image271Gårkvällen gick kanske inte helt planenligt.
 
Det var så livat hos Eleni när jag kom dit att jag var tvungen att bara sätta mig i ett hörn, hålla för öronen och hinka i mig vin för att förtränga hur mycket alla bara skrek i munnen på varandra. Till vänster om mig i hörnet satt Isabel assisterandes. Det lugnade dock snart ned sig. ..Eller var det vinet?

Moa som var min egentliga +1 till Stadshuset pallade inte riktigt trycket. Hon kastade in handduken efter för mycket vin och sprang iväg till pumpa och vagn redan kl 23. Allt är dock glömt och förlåtet och vi blickar nu fram emot nyårsafton.

Isabel ersatte Moa. Och vi hade självklart fett roligt igår. Det var bara lite mindre folk än lagomt och precis som jag förutspått intogs dansgolvet redan tidigt. Men var befann sig min danspartner Kadir egentligen? Jag är lite smått fundersam.. I övrigt träffade vi en massa trevliga vs. galna vs. sliskiga typer. De förstnämnda är att föredra. Till exempel träffade jag på Thomas igen. Ni vet han. Främligen. Från fotot.. Dessutom stod det en kille i baren som jag skulle presentera mig för. Saken var bara den att han redan visste vad jag hette.. Och han kunde namnge min blogg. Impressive!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback