Skvaller - Alla var där!

image264Det ryktas om att det var 2000 pers på plats under kvällen. Och visst kändes det tidvis att det var lite väl mycket folk. Kö för att komma in, kö till garderoben, kö till baren, kö till toaletten. Tja, ni hajar. Jag pratar såklart om Stadshuset på juldagen. Alla var där! Själv får jag tacka en utav vakterna  som jag känner för att vi över huvud taget tog oss in, eftersom vi inte hade några biljetter och som vanligt var ganska sena. It's all connections baby.

Ibland förvånas man över hur mycket okänt folk det faktiskt finns i den här stan. Jag hamnade på bild tillsammans med en främling på Stadshuset för ett par veckor sedan. Han kände igen mig och kom fram och hälsade. Thomas hette han och nöjet var helt på min sida..

Självklart träffade jag också på människor som inte direkt fick mig att slå frivolter av glädje. Till exempel tjejen som mitt x var tillsammans med innan mig. Det är knappast nån hemlighet att vi, trots våra falska leenden och vänliga hälsningar, egentligen finner varandra avskyvärda. ..Det är ju då åtminstone nånting vi har gemensamt förutom dålig smak när det gäller karlar.

Imponerande arrangemang av all personal på Stadshuset. Spegelsalen var lätt ballast! Där intog  jag såklart dansgolvet större delen av kvällen tillsammans med min danspartner Kadir. dancing is freedom.

/ C.Bradshaw, helt utan veta-bättre-direktiv.

Kommentarer
Postat av: moa

haha ja du thessa!! det e ju ganska trevligt när man kan växla lite så blir man inte så trött på tanken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback