Stronger

Känner mig redan piggare från förkylningen. Och allt annat. Som någon har sagt mig tidigare, det svänger fort! Niklas har varit här ikväll och tittat på lägenheten. Han stannade i 2 timmar och höll mig sällskap över lite snicksnack, kaffe och pepparkakor, trevligt! Det kändes som om han gillade lägenheten också. Så nu håller jag tummarna för att det blir han som kvartar här medans jag är ute och upptäcker världen i 3 månader. Sitter och "halvtittar" på Legally Blonde på kanal 5 samtidigt som jag springer upp och ned från tvättstugan. So snart jag är klar med tvätten ska jag renovera naglarna. Dom ser inget vidare ut i dagens "lager-på-lager" look. Rött.. är nog kvällens färg... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback