The hostice

Mitt första nyårsfirande i Sundsvall på 3 år. Och inte så otippat blir det jag som "hostar" kvällen. Vi blir 6 st som äter en (förhoppningsvis) fin och ytterst välplanerad 3-rättersmiddag hemma hos mig. Senare dyker ytterligare några gäster upp för att skåla in det nya året på 12-slaget. Jag förstår verkligen inte de som tycker att nyårsafton är överskattad. Jag ser varje nytt år som ett nytt äventyr. Nya möjligheter. Allting känns helt plötsligt så spännande.

Det är dessutom ett tillfälle då jag mer än nånsin reflekterar över det gågna året och allt som det inneburit. Vad har jag lärt mig? vilka upplevelser bär jag med mig? Vad gör jag inte om? Och vilka människor har tillkommit i min omgivning respektive fallit bort under året och varför?

Just nu reflekterar jag däremot inte över nånting annat än vad jag ska ha på mig imorgon...
image273
Ps. Någon som vet om butikerna i Sundsvall har öppet imorgon? Strumbyx-kris!

Kommentarer
Postat av: Natta

alla butiker brukar ha öppet till 14 iaf.. ;D

Postat av: Nora

Svar: Jag har faktiskt ingen aning! Vad är det för strumpisar du ska ha då?

2007-12-30 @ 23:22:02
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Eleni

Butikerna har öppet imorgon. Det är vanlig måndag. T.o.m. systemet har öppet ;) Jag hoppas ni får en trevlig kväll imorgon! Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 01:36:24
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback