to whom it may concern..

23.41

Har inte skrivit på länge. igen. Men det finns, som alltid, en förklaring. (Jag är för lat.)

Updates; Mitt knä har läkt hyffsat bra, Fastén har kommit hem från jorden-runt-resan, Stef kom upp från Stockholm och hälsade på mig i helgen så vi hade en tvådagars ute, shoppade och hade det allmänt fint. Hade halkbana i måndags och det var verkligen skitkul. Skönt att ha det gjort dessutom så man vet att det bara är uppkörning kvar nu. Datum till denna har ännu inte bokats.

Jag mår inte så bra just nu, dealing with some issues that's all. Så om det känns som om inget hjärta eller själ läggs ned i detta inlägg.. så får ni ha överseende med det. Mitt hjärta och min själ är helt enkelt upptagna på annat håll.

Materiella happenings: Köpt Rock 'n' roll linne 199 kr Carlings, Ögonskugga (Lollipop) Make up store ca 125 kr, Bok Jackie Collins - Hollywoodfruar (Den nya generationen) 59 kr bokrean Bokia, Bok Joe Borgenicht & Jennifer Worick - Actionhjältinnans Handbok (fick av Fredrik).

Ska försöka övertala Frida att färga mitt hår imorgon. Hejdå!



How do you feel? That is the question...

But I forget you don't expect an easy answer.

When something like a soul becomes initialized and folded up like paperdolls and little notes, you can't expect a bit of hope.And while you're outside looking in, describing what you see
Remember what you're staring at is me  

Cause I'm looking at you through the glass,

don't know how much time has passed.

All I know is that it feels like forever, but no one ever tells you that forever feels like home, sitting all alone inside your head...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback