unbreak my heart, chokladglass & tantsnusk

kl 20.38 den 8 feb 2007.

Jaha ja. Jösses Amalia. Då var det ännu en gång alldeles för längesedan jag skrev. Hon har blivit äckligt lat tänker ni. Ja, tänker jag.

Man kan lätt tro att jag varit djup deprimerad, eller åtminstone bara deprimerad denna veckan, om man tänker på hur mycket onyttigt jag stoppat i mig. När jag tänker på det, har jag kanske varit lite deprimerad också. Fast.. när jag tänker på det igen.. har jag nog bara varit jääääääääääävligt sugen på chokladglass.. och kanelbullar och godis.. och allt annat som kommit i min väg! Det tar aldrig stopp! Sjuk är jag idag också. Sådär riktigt härligt genomförkyld. Ni vet sådär så snoret är i näsan, halsen, ja, till och med i HJÄRNAN !! är det!!  Jag känner mig lätt så osexig när jag är sjuk, undrar varför?

När man är sjuk.. då kan man inte träna heller.. och man blir ju lätt tjock om man inte tränar. Det är faktiskt sant! Atkins säger det. Och Gi. Och Victoria Beckham!

Idag har jag alltså ätit chokladglass, lyssnat på (tro det eller ej) Toni Braxton - Unbreak my heart (ibland undrar man var världen är på väg, och om jag kanske ändå gått in i en lätt depression), och läst några fler sidor ur Jackie Collins - Chansen. Och den blir bara mer och mer dirty för varje sida. Me like !

Imorgon kommer Fredrik hem från Stockholm. Och vi ska fira Alla hjärtans dag! Problemet är bara att han inte vet om det än. Så det blir nog en lätt överraskning för honom. I bästa fall en god överraskning. Jag har inhandlat diverse prylar tills imorgon. Går ni förbi mitt hus efter 17 tiden imorgon kommer ni kanske skymta en del av pysslet jag har förberett. Anledningen till att jag bestämt att vi ska fira imorgon, är att Fredrik ju är i Stockholm på rätt alla hjärtans dag (den 14 feb. för alla pojkvänner som glömt och som ännu inte köpt någon present till sina flickvänner). Mer om hur kvällen blev finns att läsa på lördag, eller åtminstone efter helgen.

Nu ska nog lägga mig i sängen och äta Kiwi. För jag tänkte att det blir jag nog inte tjock av. Åtminstone inte lika.  Kanske hörs vi sen kamrater. Kanske inte.
Godkväll! / C.bradshaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback