communication makes me miss you

20.03

Ledsen att det inte blev något mer skrivet igår ladies and gents'. Det hände dock inte så mycket utöver det jag nämnde skulle ske under dagen. När jag hade varit på Ego och tränat, så for jag hem och lyxade till det med ett låångt bad, en ansiktsmask och lite mys. Sedan såg jag två nyligen nedladdade avsnitt av The O.C. Hur bra är det inte? Eller.. är det verkligen det? Kanske är det så att jag tycker det bara för att jag är så svag för allt som är vackert?! Men om du ska vara ärlig, så gör nog du också det. älskar allt som är vackert alltså. Estetik måste vara den bästa uppfinningen som någonsin skapats. Vackra kläder, vacker natur, vacker musik, vackra människor, you name it, i love it!


Idag hade jag en dubbel körlektion med start 08.05. Naturligtvis blev jag så illa tvungen att köra med karln jag fick sist som jag inte trivdes med alls. Vi kan kalla honom Berra. Have to admit though, han skötte sig bättre idag. Så jag har bestämt mig för att ge honom en chans till. 

Drog sedan en fika på Tinells med mitt favoritkusinpar, Kalle & Eva såklart! Vi snackade skit, sex och alkohol! Kalle bjöd över mig och Fredrik på middag på lördag, som skulle resultera i utgång senare förstås. Jag var ju naturligtvis inte sen att tacka nej, am i ever? Min älskade pojkvän däremot vet inte om något än. Jag jobbar på att smida en bra övertalningsplan nu eftersom han inte är rätt tråkig när det gäller sociala sammanhang som innefattar alkohol och krogen.. konstigt nog.. eftersom han är den mest sociala och älskvärda människan i kanske hela världen i alla andra sammanhang. Men om jag sköter det snyggt kanske jag kan lyckas få med honom ut för en gångs skull också. Ni får hålla tummarna för mig!

På söndag ska jag i alla fall ner på Daltons och ta en öl i goda vänners sällskap, eftersom Johan kommer hem från Dubai. Åh, vad han saknar mig! han kan knappt berga sig tills han får träffa mig igen, men vem kan det? haha!!

Nu ska ja ta och hitta på något annat ett tag, kanske skriver nån rad till innan jag lägger mig och sover.

And hey Bat! .. if you read this.. jag saknar dig! Ibland när jag tänker på hur det var när det var bra.. då för längesen.. fan vad det gör ont..
 i've had you so many times but somehow i want more..


Sincerly yours, C.Bradshaw.
149498-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback