Grattis älskling!

18.50

Har inte orken att skriva ned allt jag skulle vilja just nu. Men jag måste ju i alla fall berätta för er att Fredrik tog körkort idag (grattis baby!!). För att fira bjöd Fredrik mig och Moa på kinarestaurang idag, mys (: Ring och gratta eller skicka ett gulligt sms till karln vettja (;

Kort summering av helgen:
Fredag: Träning, Fredrik kom hem från sthlm. Inte så mycket mer.

Lördag: Jobb simhallen, jag & fredrik bjudna på rysk middag hos kalle av honom & eva (: sedan utgång! Var en jättelyckad kväll förutom att jag sneade ur på Fredrik ett kort tag. Hur mysigt som helst hemma hos Kalle och sedan träffade jag galet mycket trevliga människor ute också!

Söndag: Johan kom hem från Dubai i lördags, jag & grabbarna firade hans hemkomst igår såklart. Härligt att ha honom hemma igen och sjukt kul med gänget var det igår!

Jag lovar att jag ska skriva mer så fort orken är tillbaka.

Fredrik Backlund, min tro mitt hopp min kärlek.

Just nu: Juvelen - Watch your step

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback