something's just about to break

23.38

Even the smallest thing can break my heart into..
Helgen var helt underbar! Ibland krävs det inte mycket för att göra en flicka nöjd..
(even the smallest thing can make my day complete)
Jag ska berätta mer för er om helgen imorgon, nu ska jag lägga mig och läsa Jacie Collins - Chansen. (favoritförfattare just nu!)
Idag (söndag) har jag inte svävat på moln. Åtminstone inte sedan klockan slog 18.11 och Fredrik åkte tillbaka till Stockholm och jag blev tvungen att åka hem. Tillbaka hit. För att förstå att jag måste ta tag i mitt liv för att alla andra inte ska tycka att jag är dum i huvudet och inte är akademisk och utbildad och kulturell och fin i kanten så att jag kan tjäna mycket pengar och hålla en hög profil utåt så mamma har någonting att prata med sina bekanta om i fikarummet på jobbet. NEJ ÄT INTE MED FINGRARNA SA JAG!!!   
I
evigheten. amen.

"..and each and every day will lead into tomorrow.
tomorrow brings one less day without you.
but don't wait up, just leave the light on.
cause all the roads that i might take
will all one day lead back to you."

Fredrik Backlund - because you're mine i walk the line -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback