there's just so many things..

22.05

..snus. Snuus. SNUS. det är all around! i butiken, på jobbet, hos mamma och pappa, i näven på bästa kompisen, i media. God damnit vad sugen jag är. det var nog världens dummaste jävla idé att sluta snusa (?) egentligen har det gått riktigt bra hittills, varit fri från tobak & nikotin i 15 dagar med ett eller två undantag som utförts på fyllan. but still, jag saknar tillfredsställelsen som sprider sig i hela kroppen när man lägger in en prilla så jävla mycket, särskilt nu när jag känner mig rätt deppig.


Helt plötsligt, som en skänk från ovan, känner jag mig tvärdeprimerad. utan att dagen har varit helt over the edge. det har visserligen inte varit en toppendag. men jag har definitivt varit med om värre.

jobbat i Granlo & Nacksta, fastnat i en hiss, fikat med frida, vilat, mått illa, inte tränat för att jag mått illa.
 Beautiqueen of only eighteen
dessutom har jag en pojkvän som jag för i helvete aldrig får prata med när jag vill för att han ligger i
she had some trouble with herself
skithelvetes jävla fanskaps lumpen. (jag har egentligen inget emot varken det militära eller min pojkvän,
he was always there to help her
bara att de tar honom ifrån mig och att det ibland känns som att jag bryr mig mer än han gör.) allt jag
she always belonged to someone else.. (?)
rabblar upp låter i och för sig ganska ångestframkallande såhär i efterhand.

however, imorgon är en ny dag. en ny möjlighet. - ..till vaddå? att städa snabbare i granlo och nacksta så att jag får komma hem tidigare och äta så jag blir tjock och oattraktiv eller så att jag hinner med en repa på stan så att jag kan spendera massor utav pengar som jag inte har i ren förtröstan eller så att jag kan ligga hemma och vara deprimerad och vänta på att Fredrik ska komma hem? Fy fan vad tragiskt. Men såhär känner jag mig just nu. Men frukta ej mina vänner! Detta är som alltid en övergående fas i min vardag. Dock känner jag verkligen på riktigt att jag skulle behöva göra något radikalt snart. Any ideas? Ni är som alltid välkomna med förslag. Ni känner ju snart mig bättre än jag själv gör, så what the fuck. HEJA!

Kommentarer
Postat av: Amanda

nån som är lite inspirerad i skrivandet av Jonas Gardell? ;)
He's the man!

:*

Postat av: Amanda

hallådär uppadtera thessa! jag vill ha nytt! :)
puuuussss

2007-01-22 @ 20:29:08
URL: http://suzieQ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback