circumstances



22.17

Hej alla balla töser och vassa grabbar! Är fullt medveten om att jag knappt skriver något just nu. Men för er som är besvikna kan jag förklara med att jag helt enkelt jobbar precis hela tiden nu. Gör över 60 timmar denna veckan. Så det finns liksom varken särskilt mycket att berätta eller särskilt mycket tid att berätta det på. Idag efter jobbet däckade jag till exempel på sängen och gick därmed miste om 4 h av min tisdag. Annars tränar jag.. och jobbar, som sagt. Imorgon jobbar jag however natt, så då blir det kanske ett eller annat äventyr för er att dela.


Är det föresten någon som har lyckats missa att Lindsay Lohan ertappats med rattfylla och kokain i bakfickan igen?
image42
(
http://www.veckorevyn.com/ )

Chris isaak - wicked game, tidlöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback