Sen kväll med Therése

04.00

Och vips så var klockan 04.00 och jag har inte packat en enda pinal inför morgondagens resa till Jämtland ännu! ..otippat?

Ännu mer "otippat" är att jag hade kvällvakt idag. 10-21 på rpk sundsvall, kan det bli bättre? - ja, det kan det. Efter jobbet åkte i alla fall jag, lars och per hem till lars och såg film. En riktigt trevlig (och rätt sen) kväll blev summeringen.. Vi såg Evan Allmighty, helt ok och man skrattade faktiskt en eller annan gång men trots allt lite väl tjatig enligt mig. Sedan såg vi ett avsnitt av Family guy också, much better!

Borde kanske ta och gå och lägga mig? Eller packa? Jag vet inte riktigt i vilken ordning jag ska göra allt, men det bör nog i vilket fall göras nu! 11.00 kommer Emil och hämtar mig imorgon. (Undrar föresten om det verkligen bara blir jag och en massa grabbar?)

Ska försöka blogga från Jämtland om det med lite tur finns någon som har med sig en laptop. I annat fall får ni detaljerna om resan i efterhand.

Adios amigos, drive safe / C.Bradshaw on vacation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback