..everything is gonna be allright

16.26

Hey everybody!
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag. det har varit.. lite mycket, om man säger så!

Sitter just nu hemma hos mamma & pappa på Hemmanet. (De har ju flyttat ut hit på Svartvik nu för er som missat det.) Och jag måste säga att dom fått himla fint här i huset. Mamma var och shoppade blomster idag för runt 2000 kr. Hoppas hon är bättre än mig på att få dem att överleva...

 I övrigt är jag rätt nyligen hemkommen från en "femdagars-semester" i huvudstaden. Det var riktigt grymt alltså! Fem dagar med kanon-väder i goda vänners lag, fester, shopping och allmänt stek. Badade dessutom i mälaren i torsdags, årets första dopp, i like! I fredags var det pepp tilI tusen, såg Promoes spelning på Debaser bla, det var cool. I lördags var jag ju dessutom på militärpolis-bal med Fredrik på Piperska muren på Kungsholmen. Alla var uppklädda till max i fina frisyrer och med glatt humör, riktigt nice. Efterfesten på Café Opera levde dock inte upp till förväntningarna lika mycket måste jag erkänna. Fredrik hade iallafall lyckats få tag i ett riktigt fint hotell, Nordic lights, jag njöt varje sekund.

Stötte dessutom på diverse kändisar under de här dagarna, jag brukar väldigt sällan göra det faktiskt så det var också lite roligt.

Imorgon jobbar jag kvällvakt från 10-21 så då blir det kanske inte så mycket skrivet.
Nu ska jag snart iväg och lira ännu en volleyboll match på Dyket med grabbarna. Kom förbi och se oss äga vettja!

/ Summergreetings from C.Bradshaw.

image14

Kommentarer
Postat av: Moa

Å vilken fiiiin bild =)

2007-06-13 @ 01:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback