everything in it's right place.

18.50

"Men själv, själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten. Jag liksom föll över kanten.."

Så har livet plötsligt tagit oss ännu en liten bit, och vi landar denna söndag den 18 mars i slask och is och snö och vinterångest som liksom aldrig riktigt tycks försvinna.

Helgen however, har varit tillsynes bra. Särskilt lördag om jag får säga min mening. (och det får jag ju här eftersom detta är min blogg, right!?) Självklart är ni detta till trots, som vanligt, välkommen med egna åsikter i den frågan.

Min lördag handlade om att fly från vardagen för att ta måsten i andra hand! Fredrik bjöd ut mig på restaurang efter jag hade jobbat klart på simhallen. Vi gick till Tandoori och jag åt indisk mat för första gången. Det var verkligen en smakupplevelse, härmed efterlyses en indier som frivilligt ställer upp att laga mat i min enkla boning på daglig basis i utbyte mot husrum och ett om något ibland ganska underhållande sällskap. Fri tillgång till tv-spel med tillhörande TV ! Våran mysiga kväll fortsatte hemma hos Frida. Där vi mestadels umgicks, avundades Fridas penthouse, åt popcorn från Fridas Big Popper samt såg två stycken filmer. ("Säg att du älskar mig" och "En djävulsk romans")

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom.." (Jag älskar dig Fredrik.)

Yours faithfully / C.Bradshaw.

Kommentarer
Postat av: MoyToy

Jag kan vara din Indier thessa =D jag lovar jag är jätte duktig på att vara Indier!!! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback