-"against all odds

09.22

This one goes out.. till min bästa vän, min älskade, Fredrik Backlund!

"Livet är en lång väg och en lång resa. Jag har hittat den jag vill resa med." Så stod det i ett brev jag fick av min baby för något som är längelängesedan nu.

Och Jag tror att om Du stannar upp ett tag, och funderar. "Vem är den första människa jag hör av mig till när det hänt något, bra eller dåligt. Vem är den första jag vill dela allt som händer runt omkring mig med?" ..And when you hear yourself saying his name out loud, you've found the one you're supposed to be with.

He's always been my best friend. Even when i haven't been his. In him - i have peace.  And this is why all the roads that i might take will all one day lead back to you.

image13
you're the only one who really knew me at all. 1 år 26 maj 2007. ♥

Kommentarer
Postat av: natalie

Nawn! Ni är så fina tillsammans! (L)

Postat av: alex

Nåå, vad gulligt. 1 år på min 17års dag ;) haha

2007-05-20 @ 19:33:23
URL: http://aleexex.blogg.se
Postat av: jessica

tack för tacket för tacket ;P
söta ni är!

2007-05-21 @ 03:56:44
URL: http://jessiva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback