Hårvisning för L'oreal Professionnel

image204

Plötsligt var det söndag. Veckans bästa dag. Och farsdag. Inser att jag inte bloggat något sedan i onsdags. Så jag börjar med att berätta lite om torsdagen. Gick en hårvisning för L'oreal Professionnels i torsdags. Det tog 7 h att fixa mitt hår, men sen blev det riktigt ballt också! Har nu en Resident Evil-frilla i röda nyanser. (Choco Cherry / Luo Color). Har aldrig haft så kort hår tidigare. Och jag älskar det! Jag hade den duktigaste, trevligaste och roligaste frisören ever. Så nu tycker jag att alla som har möjlighet ska svänga förbi Haven på Östermalmstorg i Stockholm och klippa sig hos David. Ni kommer garanterat ut som en helt ny människa! Vi höll på från 9-21 och dagen var hur rolig som helst. Visningen gick jättebra och vi fick tacksamma Goodie-bags i slutet av dagen. En ny favorit är helt klart
Playball Motion Gelée. Jag gick hem i ny frisyr, med nya vänner, nya erfarenheter samt en klänning rikare. (Vi visade kläder för How Swede It Is också..) Klänningen, en svart tub i lack, är kanske den snyggaste som någonsin skådats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback