honey there's no way you gonna run tonight

..18 november och jag har fortfarande pengar kvar sedan senaste lönen. Progress!  Har varit en ytterst stillsam helg. I lördags blev det en (och jag hatar att säga det här) avskedsfika + lite slowshopping med Moa på Wayne's. Nu har hon dragit iväg till storstaden mot nya äventyr. Senare igår såg jag såklart Sverige-Spanien som tyvärr blev ren och skär besvikelse. Spanien lekte praktiskt taget med Sverige sista 20 minterna. Tråkigt tråkigt..

Idag har jag varit ute och promenerat, med lurarna på högsta volym, i vanlig ordning. Hann med en kvällsfika med Eleni också. Än en gång på Wayne's. Man kan lätt tro att det är vårat hak. Men det är det faktiskt inte. Verkligen inte. Vi bara råkar hamna där lite då och då..
Vidare har jag övat lite på låten inför begravningen på onsdag. Det börjar kännas som om den sitter. Nu ska jag slänga mig på sängen med gitarren och senaste numret av Cosmo.

image210


"You think you're so bad, drive the womenfolk wild.
Shoot 'em all down with a flash of your pearly smile - honey but you met your match tonight
..oh that's right. "
Cher - Jesse James


Kommentarer
Postat av: Niccis

Hej tjejen! Såg att du undrade vart man kan köpa ugg's. Såg nyss att det finns på ellos.se för 399 kr och det är ett av de billigaste alt. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback