Laddar inför pokerturnering

image217

Kl 19.00 inleds kvällen med mingel och buffé. Kl 20.30 smäller det. Restaurang Grankotten på Norra berget is the place to be. Jag & pappa ska delta i Everestpokers Mix 'n' Go turnering som anordnas där ikväll (vi ska alltså spela i lag). Vet redan om några andra kända ansikten som kommer infinna sig. En fågel viskade dessutom i mitt öra om en vadslagning bland våra gemensamma bekanta om vilket lag som vinner ikväll. Det blir utan tvekan en spännande kamp i afton! Undrar bara vad jag ska ha på mig. Kanske min to-die-for-klänning från How Swede It Is ska få visa vad den går för ikväll? Missa inte: uppföljningen i bloggen imorgon där jag meddelar vilka som faktiskt vann turneringen samt allt ni vill veta om kvällens händelser! / Ace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback