Se upp för Vampyrmannen!

Läs detta. Tjejer, gå inte ensamma ute på kvällstid!

Hade jobbat 7-17 idag. Efter jobbet bestämde jag mig för att gå och handla innan klockan blev för mycket. Kände mig för första gången på länge inte heller skrämd av mörkret just idag, så jag tänkte passa på. När jag kommer gåendes längs Västa vägen här i Granlo på väg till Hemköp, så möter jag en gestalt alldeles i höjd med Granlokullarna. Just som jag tror att vi gått förbi varandra så känner jag hur nån tar tag i min arm. Jag vänder mig om och min första tanke är att det är någon jag känner som jag inte hunnit registrera. Det var det inte. Jag hejar och hinner i samma sekund uppfatta att personen som håller i mig, är en (förmodad) man i 30-40 års åldern. Han var blond och hade långt hår på ena sidan & kortklippt på andra. Han var gänglig, bar svart lång rock och är förmodligen sjuk och eventuellt farlig. Han höll som sagt i mig där och när jag vänder mig om och ser på honom så väser han och visar tänderna. Han hade väldigt konstiga tänder och manisk blick (kanske påtänd?). Ni kommer kanske inte tro det här. Men det var väldigt likt vampyständer. Jag blev livrädd och slet mig och sprang.. och sprang.. och sprang.. tills jag kom fram till rondellen vid Statoil. Där vände jag mig om och såg att han fortfarande stod kvar och tittade. Ringde mamma och var helt skärrad. Ibland får man verkligen känna på hur liten man är. Och försvarslös inför det okända. Så till alla mina vackra tjejkompisar och självklart alla andra människor i Sundsvallstrakten. Möter ni en man som stämmer in på denna beskrivning, byt sida av gatan och se upp!

image199

Kommentarer
Postat av: moa

men fy vad läskigt. akta dej thessa!!
ja dom är från hm minsann. 398 kr. köp dom =)

Postat av: amanda

mehn usch! men han kan ju faktiskt ha varit utklädd för det var halloween, men antaghligen fortfarande sjuk eller så. behöver ju nödvändigtvis inte ha varit en vampyr ;)
köp pepparspray eller skunkspray! det har jag gjort. Känns faktiskt mycket bra att ha nånting att försvara
mig med.

2007-11-05 @ 23:06:24
URL: http://suzieq.blogg.se
Postat av: Therése

han var inte utklädd :( på riktigt! han hade inget smink, inga konstiga kläder ingenting. typ en svart duffel bara, sen ett ganska konstigt ansikte. jag trodde först det var en gumma. ja måste verkligen skaffa en skunkspray! var mandy?

2007-11-06 @ 08:26:20
URL: http://Cbradshaw.blogg.se/
Postat av: Dennis

Surfade runt på internet... kom in på din sida.... Brukar inte göra reklam... Men http://www.bodyguard.nu/ ... eller http://www.teknikmagasinet.se säljer licensefria självförsvarssprayer som fungerar, prövade en idag (2007-12-05) ifrån bodyguard som var verkningsfull... Mvh //Dennis (Undervisat i självförsvar m.m.) ...

2007-12-06 @ 04:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback