Crejzi onsdag, vad händer?

Jag trodde verkligen inte mina ögon när jag vaknade igår morse. För vet ni vad? Det var verkligen inte morgon. Klockan var halv jävla tre på eftermiddagen. Jag hade sovit i nästan 15 timmar!! Jag antar att det kom som nått slags bevis på att man inte kan hålla på som jag gjort den senaste tiden; jobba mycket, äta dåligt, sova för lite. Det sätter spår i allt. Så nu är det totalskärpning från min sida. .. Kan dock inte säga att det började särskilt bra eftersom jag somnade typ 06.00 imorse. Yet here I am, up up and awaken.

Rusade in till stan så fort jag gjort mig någorlunda respektabel igår. Tänkte att jag skulle passa på att hälsa på mormor och morfar. I alla fall så frågar morfar vad jag ska göra under kvällen. Efter några sekunders funderande så slår det mig plötsligt. HELVETE! Det är onsdag idag! Tog en snabb titt på klockan som visade 17.55. Min kör börjar 18.00. Varpå jag rusar ner till bussen och hinner fram till åtminstone 18.10.

Väl där inser jag att det bara är två andra tjejer där, samt att vi slutar 19.00 istället för 19.30. Detta innebar att jag hade att  välja på att antingen vänta på bussen hem i en halvtimme eller göra the unspeakable. Gå hem. Så.. jag gick.. och gick.. och gick.. och till slut kom jag fram! En inte så jättelyckad onsdag!

Later folx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback