Girls night out

Det blev en girls night out igår, onsdag. Efter lite mys hemma hos moa med drinkar, os och kex drog jag, Moa, Kotten, Lotta & Kicki på oss kalasdojorna och dansade loss på Olearys. Riktigt kul kväll! Det borde göras oftare!

Kraschade på Moas soffa inatt så idag blev det en heldag på stan med henne och Moas mamma Mariqa. Vi lunchade på Waynes och jag köpte en helt underbart fab mormors-kofta från Indiska. (som jag absolut inte hade råd med.)

Nu är jag på jobbet tills 21.30, sedan hem och sova. Imorgon ska jag hinna med att fika i stan med Eleni, hälsa på mormor och morfar, Spela in i studion med Stefan samt eventuellt spendera kvällen ute på Hemmanet hos faster Mari.

Au contraire!

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Hoppas du sover gott! Kramar!

Postat av: svenskk

Hehe, jag trodde inte heller att sånna pizzor fanns. :p Btw, kan du inte lägga upp en låt du sjunger? Vore roligt att höra! :)

2007-10-04 @ 23:47:36
URL: http://sannasvenskk.blogg.se
Postat av: Anonym

så sant! Sanningen är väl att jag aldrig riktigt vågat heller, jag avundas dom som gjort det och kan ändra..men ändå :)

2007-10-05 @ 17:32:16
URL: http://bellay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback