Helhärlig tisdag!

Kändes redan imorse. I hela kroppen. Att det skulle bli en alldeles jättebra dag!

Tog en promenad in till stan och njöt av den klara höstluften. Naturligtvis blev det en del shopping (..Shocker?!) Köpte en varm och sockersöt
mössa från Gina Tricot, fast i rosa. Utöver det köpte jag två par vita grovstickade knästrumpor på H&M som jag ska ha till färgade strumpbyxor, grovstickade svarta, leggings... ja.. ALLT!

Sedan var jag hos mormor och morfar och åt middag. Fick som vanligt med mig ett gäng kanelbullar hem. Så gott på kvällen med ett glas mjölk och en kanelbulle! Gärna till senaste avsnittet av Californication. Det tåls att sägas igen, se den!!

Sedan var jag ner och träffade Moa på stan (igen). Hängde en stund på Carlings bla och sedan tog jag en promenad hem. Och jag har faktiskt städat idag! Har dammsugit, diskat, skurat... hela baletten. Det känns så bra när det är gjort. Jag är en sån där som får lite lätt ångest av att ha stökigt omkring mig.

Ikväll blir det film med P. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

wohoo! tack för påminnelsen, måste också införskaffa mig ett par grovstickade knästrupisar! ;D

Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du sovit gott och får en bra dag.

2007-10-10 @ 08:51:12
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback