If you got the money

Morning Sweden!

Orkade inte skriva något igår, helt slut efter jobb ons, tors samt hela helgen. Så jag somnade strax före 23 och sov till 11.00 idag. Hur skönt som helst! Jag, Fredric och Elina var i alla fall på Bite Line på lunchen igår och käkade Tacobuffé bara för att jag tjatat om tacos i två dagar (: Det var jättegott. Synd bara att jag blev mätt så fort. Dom går alltid med vinst på mig när det är buffé !


Nu har jag käkat en, som alltid, stadig frukost och ska hoppa in i duschen. Funderar lite över dagens outfit.. tror det blir den svarta klänningen från Top Shop, röda strumpbyxor + vita knästrumpor, grå/svart mormorskofta från Indiska och kanske ett par svarta pumps eller stövlar!?! Skippar nog jackan idag för det är 12-13 grader varmt ute!


För övrigt är jag precis lika pank som jag varit de senaste 2 månadera, fram tills nästa lön. Sitter och lyssnar på Jamie T - If you got the money och inser att jag är precis lika lycklig ändå. Kan kanske bero på att låten är helt fab och spelades HELA sommaren också?! Nej, nu ska jag promenera in till stan för middag hos mormor och morfar. Hörde något om rödspätta och spenat? Mums!! ...Men vad händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

För bra blogg för att ha sån tråkig design.. I will fix it! ;D

Postat av: Therése

sweet ;D

2007-10-15 @ 13:00:30
URL: http://Cbradshaw.blogg.se/
Postat av: Lina

komiskt, jag brukar också bli bjuden på rödspätta och spenat när det är middagsdags hos mormor och morfar ;P

2007-10-15 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback