Lip Gloss Bitch

I julklapp 2006 fick jag en sminkväska av min storasyster med just den texten. Och det stämmer verkligen. Jag är en sån sucker för läppglans. Kom att tänka på det idag på jobbet när jag smetade på mig av favoriten från Lancome;  juicy tubes summer edition för typ sjuttioelfte gången på 4 timmar.

Just nu ligger jag på soffan med en kopp hett thé och tittar på "Because I said so", som av någon outgrundlig anledning fick den svenska titeln "Tre systrar och en mamma", med bla Mandy moore och Lauren Graham i huvudrollerna. Hittills är det en film alldeles precis exakt i min smak. Sådär löjligt tjejig och bra! Tog en kort paus för bloggning. Imorgon efter jobbet så kommer Erik hit och umgås över en film. Tremendous! Vi har inte setts på evigheter, jag längtar!

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback