Måste ju bara säga att..

Daamn vilken fab fredag jag hade igår! En jättehärlig simtur på 1600 meter, eftersom det var fredag valde jag att inte hålla på längre än att jag fortfarande tyckte det var kul! Sedan en lång varm dusch och bastu. När jag kom ut i omklädningsrummet satt helt oväntat mamma där. Med 300 kronor till mig. "För att jag är jag". Tog en promenad till mormor och morfar där jag blev bjuden på Sjömansbiff till middag, och gud så gott det var. Min mormor är en riktig höjdare på att laga mat! Jag fick en hela kasse frukt av dem på väg därifrån (jag älskar frukt!) , eftersom de vägrar ge upp tanken på att jag har näringsbrist. Dessutom fick jag 200 kr. "För att jag är jag..."

16-21 blev det jobb. Fredrik jobbade, det är alltid lite roligare när han gör det. (men snälla, säg inte att jag sagt nått. Han blir lätt så kaxig då!) Fick skjuts hem från jobbet av Peter och sen blev det film & mys hela kvällen. ..Undrar om det finns någon chans att lördagen kan få lika ljusa utsikter? Ska in till stan och kika lite nu. Är så sugen på att gå ut ikväll.. men jag verkar vara ensam om det? Hör av Er, om ni känner för att gå ut och göra dansgolven ikväll!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ser du din profilbild bra nu??

Postat av: Mamma

Du är bara bäst lill hjärtat..

2007-10-20 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback