Neighbours, everybody needs a neighbour..

Nya, Trevliga grannar sökes. Nu är det bra precis 5 månader sedan jag flyttade in i detta huset. Hittills har jag träffat två trevliga grannar. Det visade sig senare att de bodde ihop. Det borde jag ju anat. Det verkar som om resterande levande själar i detta hus tror att jag är nått slags smittobärare. Så fort jag öppnar dörren så springer de upp/ner för trappan och skyndar sig att smälla igen dörren. What's with all the rush? Till råga på allt var någon utav dem så fräck imorse att de hade tagit mitt torkrum, så när min tvätt var klar fick jag vackert bära med mig den upp i lägenheten. Mina f.d gardinstänger är numera tvättlinor..Vad hände med grannsämjan?

Kommentarer
Postat av: Wiq

Åh sådär är de hos oss med! När nån hör att man e i trappen smäller dom igen dörren hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback