Underbara söndag

Alarmklockan stod på 10.00 imorse. Självklart vaknade jag lagom till 11. Stilat! Ilade in i duschen, slängde i mig lite frukost och satte mig sedan i bilen med Mix Megapolhögsta volym. Åkte hem till Fredrik och kollade nya tv:n han köpt samt lekte med några av hundarna. (Familjen Backlund har 3 schappendoes, idag var ytterligare 4 hundar på besök!) Sedan åkte jag & F till Nordichallen där vi mötte upp hans lillasyster Johanna och kikade på finalerna av hundutställningen som pågått hela helgen.

Nu har jag ätit en italiensk "delikatess" som tydligt visar hur min ekonomi är även denna månad; nämligen mackaroner och ketchup. Men hey, det handlar om prioriteringar. Jag äter gärna mackaroner eller nudlar resten av månaden om det gör att jag har råd med dom där jättefina stövlarna / underbara klänningen etc.

Nej, nu ska jag vidare. Till studion. Har fått ställa in tidigare i helgen (Oflyt!) så vi ska försöka jobba igen det nu. Men min röst är inte alls vad den borde. Denna förkylning släpper ju aldrig..

Föresten! Någon som vet var jag kan få tag i senapsgula knästrumpor? (Obs! gärna grovstickade!)

Kommentarer
Postat av: Nora

Sv: Just ja, den kommer från H&M och är också mammas, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback