-"Pank som fan men glad ändå

Var väldigt dålig koncentration framför säsongspremiären av Desperate Housewives i soffan hemma hos oss igår. Jag och mamma fastnade i en massa relevanta (åtminstone tycktes de vara det då..) konversationer om kärleken (det hela gick ut på att hon pressade mig på info om vilka jag dejtat under hela mitt liv som hon kan råka känna till). Sedan snackade vi lite om min kommande resa också. Det känns så jävla (ursäkta uttrycket) bra att mamma och pappa stöttar mig i detta. Och idag fick jag flygbiljetterna hem i brevlådan!! Nu känns det verkligen att; Det här händer! -" You're going to fuckin' Bali honey!

Vad som känns mindre bra, är att jag äger 140 kr fram tills lön (och hundra av dem fick jag av mamma?). Men med tak över huvudet, internet, mat i kylen/frysen och en himla massa underbara ögonblick att se fram emot i feb-maj känns det faktiskt inte så illa ändå!

Och du! Om du missade Kristallen-galan igår, så missa inte att
spana in kändisbilderna från galan här!

Kommentarer
Postat av: Niccis

Tack så mkt! :)
Man röstar nog bara, har faktiskt ingen aning ;P
haha! Tack igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback