A night with Becks

09.00 ringde alarmklockan imorse. Pratade i telen med Fredrik till 02.10 igår för att jag inte kunde sova och fick därmed inte alls den skönhetssömn jag skulle behövt. Tog en promenad in till stan och sedan började jakten på skinnjackan. Fredrik hade sett ut tre stycken i förväg som han gillade, så han gjorde det ganska enkelt för mig!

Jag gav min åsikt (och fick som jag ville). Butiksbiträdet höll med till 100 % och tackade mig (haha) för att jag hjälpte Fredrik på traven. Efter shopping av jacka gick vi och köpte en 18-årspresent till Fredriks syster Johanna (Ha! Johanna! jag vet vad du ska få av brorsan (: )

Sedan trillade vi in på City Café hos Macke, där Fredrik närde mig med kaffe & varm macka. mums!

 Här har vi Fredrik på City Café iförd dagens inköp, den nya fina skinnjackan!


Kikade förbi mormor och morfar också innan jag promenerade hem igen. Kvällen har mer eller mindre spenderats framför tv:n; Idol och Victoria Beckham Special. Becks hade ju humor, thumbs up!

Sitter  just nu och suktar efter denna dröm från Miu Miu. Varför är den inte min?  - Jo Therése, därför att den går loss på 9200 rikstalet. Just därför.


image69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback