Älskade hatade Jonas!

Satt och tomsurfade på Aftonbladet nyss och hittade en chat med Jonas Gardell. Och nej. Jag förstår verkligen inte er som inte tycker om honom. Jag har verkligen försökt att inte göra det, men jag har liksom aldrig riktigt kommit mig för. Därför har jag nu bestämt mig för att bibehålla min tro: Jonas Gardell är Gud och Gud är Jonas Gardell.

Utdrag ur
Aftonblades chat med Jonas:

sasa säger: tja jonas! hur blir man så cool som du??
Jonas Gardell säger: Man vaknar varje morgon och utropar högt tre gånger: Andra människor är misstag!

snygg-majsan säger: Hej Jonas! Vad gör du och Mark för att hålla kärleken vid liv?
Jonas Gardell säger: Knarkar, knullar och är otrogna.

Jonas far säger: Vad har du för musik smak?
Jonas Gardell säger: Snälla du, har du inte hört min skiva: jag har ingen smak!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

så roliga svar han gav :) urskön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback