C.bradshaw g0es abroad

Evening folx!


Har nu avklarat ännu en underbar kväll på jobbet. Faktiskt. Jag älskar min arbetsplats. Det tål att sägas om och om igen. Nu blir jag kanske tvungen att ta ett till jobb, så jag kan jobba i princip dygnet runt i höst (och här till nyheten som utlovades i dagens tidigare inlägg) för att kunna spara in lite pengar till min kommande resa! Yes, ni hörde rätt. Sagt och gjort, 10 feb - 1 maj finner ni mig på underbara platser som Bali, Thaiand, Laos och Vietnam. På måndag sker inbetalningen, som dessvärre kommer svida. On the other hand, it's gonna be so totally freakin' worth it!



However, så blev det aldrig någon klippning.Tidigare under dagen var jag istället, tillsammans med mamma, på middag hos mormor och morfar. Det kändes lite fredagsmys. Även om våra gemensamma middagar ("tyvärr") mest påminner om familjen
Gilmore's. Nu blir det lite poker, sedan skönhetssömn. Jobb 7-16.30 lör, sön. Och efter jobbet imorgon ska jag & Jonas hitta på något rackartyg. Trevligt värre (:


Gänget som tillsammans ska ut och fortsätta upptäcka världen feb-maj (Här i Köpenhamn).
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback